Zdržte čtenáře interaktivním webem
I přes celkově minimalistické pojetí webů se klade důraz na interakci. Jde nám přece o to, aby na našich stránkách trávili uživatelé více času, probuďme v nich hravost a úspěch je zajištěn. Propojme s interakcí důležité info, které chceme sdělit. Zde se nabízí dvě varianty – upoutejte pozornost primitivní aktivitou, aby se zvýšil zájem o zkoumání detailů, v druhém případě promítněte do interaktivity informace, které chcete předat – psychologie v tomto hraje prim a uživatel informace získá na nevidomé bázi.
Vodorovné rolování
Překvapovat uživatele? Ano, ale opatrně! V rámci překvapení dbejme na to, abychom uživateli nenavodili myšlenku nefunkčního webu nebo rozhození natolik, že by web opustili. Pokud jim dokážeme připravit poutavý obsah a logické přepínání, všemu bude jinak! Jako by se svět otočil o 90° a vše vidíme v nové perspektivě.
Tohle jednoduše hlásí: “Zákazníku, vítej na novém rozhraní, tohle tě bude bavit a jen tak na nás nezapomeneš.”
A tohle je přesně, o čem jsme hovořili v posledním článku, rádi experimentujeme a nabouráváme zažité u návštěvníků webu. S každým webem koresponduje něco jiného a každá vize se dá zrealizovat. DigiDay Creative si vyřaďte ze šuplíku konzervativních tvůrců webu. Kontaktujte nás.