
Přinášíme vám čtvrté letošní vydání newsletteru DigiDay Creative, který pravidelně připravuje Martin Klimánek – jednatel společnosti DigiDay Czech a tvůrčí motor digitálního studia DigiDay Creative.
V tomto newsletteru najdete pár inspirací a to nejen z DigiDay. Byli jsme na XX. Sněmu svazu měst a obcí, který se konal v Plzni. Dále Martin přidá tipy na inspirativní rozhovor a podnětný podcast. Pokud vás zajímá oblast kolem komunikace značky, tak si stáhněte vynikající PDF od společnosti Behavio. Na závěr samozřejmě i nějaké novinky ze studia Digiday Creative.
Aby Martinovy užitečné postřehy nezůstaly jen v e-mailových schránkách, sdílíme je pravidelně i na našem webu.
Pojďme na to! 🚀
Veletrhy
XX. Sněm Svazu měst a obcí České republiky v Plzni
Koncem května jsme se zúčastnili XX. Sněmu Svazu měst a obcí České republiky v Plzni.
Představili jsme naše nové řešení pro města a obce, zaměřená na digitální komunikaci, moderní webové prezentace a elektronické úřední desky. Zajímavé pro mne bylo osobní setkání s prezidentem České republiky Petrem Pavlem, či Milošem Vystrčilem.
Video:
Rozhovor
Na AI agenty je ještě brzy, upozorňuje šéf společnosti Dáváme, která firmy učí automatizovat obchod
Hlavním trendem v technologiích jsou AI agenti – autonomní programy, které díky umělé inteligenci samostatně analyzují prostředí a rozhodují o dalších krocích. Nahrazují lidskou práci nebo s lidmi spolupracují, čímž zvyšují efektivitu v prodeji, zákaznické podpoře či administrativě.
Tomáš Wiesner, zakladatel české firmy Dáváme, věří, že AI agenti brzy změní složení firem. „Každý tým bude potřebovat alespoň 10 % vývojářů zaměřených na AI,“ říká. Jeho společnost, která sedm let automatizuje obchodní procesy, považuje AI agenty za další krok digitalizace. Používá například CRM systém Pipedrive, což je také obchodní srdce DigiDay.
Rozhovor naleznete ZDE. (Zdroj: CzechCrunch)
Podcast
Martin Vymětal: „Smyslem života je vytváření“
Muž ve středním věku, jeden ze zakladatelů agentury Boomerang Communications, který má za sebou úspěšné absolvování Pacifické hřebenovky, působí při rozhovoru zkušeně, a zároveň s obdivuhodnou pokorou. O to překvapivěji působí, když o sobě s nadsázkou mluví jako o „starém boomerovi“.
Celým rozhovorem se nese důraz na kvalitní mezilidské vztahy – ať už v rodinném kruhu, nebo v pracovním prostředí. Do Boomerangu totiž chodí stejně rád jako domů. Věří, že stejný pocit sdílí i jeho kolegové.
Za symbolickou odměnu dlouholeté práce lze považovat ocenění, které Boomerang letos získal – první místo v kategorii Nezávislá agentura roku. Ještě více než samotné vítězství však Martina potěšila nominace mezi všechny agentury bez ohledu na velikost či vlastnickou strukturu. Mezi tak silnou konkurencí je už samotné zařazení úspěchem. (Zdroj: Freelo)
Video
Naše vlajková loď Totem UNI Slim prošla novým faceliftem
Předkládám vám nové prezentační video, ve kterém minutovým spotem představuji naši vlajkovou loď mezi elektronickými úředními deskami – TOTEM UNI Slim. Tento model spojuje vysokou odolnost vůči vnějším vlivům, výbornou čitelnost za všech světelných podmínek a moderní design, který přirozeně zapadá nejen do prostředí obcí a měst, ale také do venkovních prostor obchodních center či firemních areálů.
Brand
Karty symbolů značky
Stáhněte si inspirativní pomůcku – Karty symbolů značky od Vojtěcha Prokeše z firmy Behavio. Tato praktická sada vychází z výzkumů, které pomáhají zefektivnit marketingové kampaně, a zároveň přispívá k implementaci umělé inteligence pro přesnější práci s daty.
Vybudujte ikonickou značku – Značku, kterou lidé poznají nejen podle loga, ale i podle jedinečné znělky, barvy, tvaru nebo maskota. Na kartách najdete inspiraci v podobě 39 různých typů symbolů značky – včetně známých českých i světových příkladů.
Inspirativní karty ve formátu PDF si stáhněte ZDE. (Zdroj: Behavio)
DigiDay NOVINKA
Nový zákon o přístupnosti od června 2025
Patříte mezi společnosti které mají více než 10 zaměstnanců a roční obrat nad 2 miliony EUR? Pak čtěte pozorně.
Od 28. června 2025 začne v Česku platit nový zákon o přístupnosti digitálních služeb. Vyplývá z evropského nařízení EAA (European Accessibility Act) a týká se zejména firem, které provozují weby, mobilní aplikace nebo e-shopy. Cílem je, aby digitální služby byly bezbariérové a použitelné i pro lidi se zdravotním postižením.
Více najdete v našem článku ZDE.
Čtete nás poprvé? Líbí se Vám Martinův newsletter? Přihlaste se k jeho odběru do rovnou do Vašeho e-mailu ZDE.