Jak ulovíte zákazníka? Sítí. Správnou sítí.

DigiDay Creative – tvorba webu je v sociálních sítích jako doma. Víme, že moderní marketing se bez sociálních sítí neobejde. Specializujeme se především na marketing na Facebooku, ale poradíme si i s Twitterem nebo Instagramem. Pokud jste zatím kampaň prostřednictvím některé ze sociálních sítí nedělali, protože se v sociálních sítích příliš nepohybujete, je tento článek právě pro vás.

Sociálních sítí jsou desítky, možná stovky. Některé vznikly před mnoha lety, jiné včera. Některé fungují celosvětově, jiné jsou lokální záležitostí. Volba té správné je pro efektivní online marketing klíčová. Být na sociální síti totiž zabere čas a energii. A pokud má být reklama úspěšná, musí být rozumný poměr cena / výkon.

Facebook

Facebook je momentálně sociální sítí číslo jedna. A to jak světově, tak i u nás. Facebook získával nové uživatele systémem sněhové koule. Jako každá nová síť musel i Facebook o nové uživatele bojovat. Musel přesvědčit ty, kteří už měli profil jinde, například na MySpace. A musel především přesvědčit ty, kteří v síti uvíznout nechtěli, že je to docela fajn.

Když získal počáteční masu příznivců, měl vyhráno. První uživatelé přivedli další. A ti zase další. Nejdříve to byli progresivně smýšlející lidé, pak se přidala váhající většina a dnes jsou na Facebooku i konzervy, kteří ještě před pár lety tvrdili, že nikdy nic takového nehrozí. Z hlediska marketingu je tedy Facebook sítí, prostřednictvím které zasáhnete prakticky jakoukoliv cílovou skupinu. Uživatelé navíc o sobě sdělují velké množství informací, takže reklamní kampaně na Facebooku lze opravdu dobře zacílit.

Instagram

Instagram je volně dostupná aplikace, která svým uživatelům umožňuje sdílení fotografií a videí. Narozdíl od Facebooku nelze Instagram použít k oslovení nových zákazníků. Z marketingového hlediska je to ale vhodný nástroj k posilování a udržování věrnosti stávajících klientů.

Twitter

Twitter má v poslední době propagátora z nejvyšších – Donalda Trumpa. Stejně jako Instagram je i Twitter nástrojem pro posilování vazby se stávajícími klienty. Pokud nemáte obrázky, nebo na nich vypadáte stejně legračně, jako Donald Trump, je Twitter jasnou volbou.

Výhodou internetové reklamy, tedy i kampaně na Facebooku, je přesné cílení a účtování “za kus“. Pokud jste tento způsob marketingu ještě nevyzkoušeli, přijďte k nám do DigiDay Creative – tvorba webu. Můžeme se společně zamyslet, jak využít Facebook i pro vaší firmu. Kontaktujte nás.