Faktory důvěry a osobitosti
DigiDay Creative má s tvorbou e-shopu dlouholeté zkušenosti. Tyto zkušenosti využívají naši klienti a dostávají tak kvalitní řešení. Kromě toho, že tvoříme e-shopy dokonalé po technické i vzhledové stránce, nabízíme klientům i know-how, které jejich e-shopy posune o stupeň výše. Vybrali jsme 4 nezbytné faktory, jejichž uplatňování pomůže zvýšit obrat e-shopu.
Důvěra v e-shop
Při prodeji prostřednictvím e-shopu hraje důvěra zásadní roli. Pokud sami na internetu nakupujete, znáte ten pocit. Vyhledávač vypsal seznam e-shopů a vy jste jeden z nich otevřeli. Jste tady poprvé. Všechno vypadá, jak má. Přesto někde vzadu v hlavě máte otázku. Nejsou to podvodníci? Dostanu, co jsem si objednal?
Důvěru zákazníků zvyšují reference. V ideálním případě je to doporučení známé osobnosti, ale svou roli splní i pochvala “člověka z davu“.
Pokud chcete provozovat e-shop, který je důvěryhodný, ať na něm jsou reference uvedeny. Ať už ve formě oblíbených palců nahoru, hvězdiček nebo slovních komentářů od spokojených klientů.
Osobní vazba zákazníka na e-shop
S důvěrou souvisí i další téma – osobní přístup ke každému zákazníkovi. Tento osobní přístup v případě nákupu na e-shopu může mít několik podob. První formou je komunikace o stavu odbavení zakázky prostřednictvím e-mailu. Další prvek, který posiluje pocit osobního přístupu k zákazníkovi, je sekce otázky a odpovědi. Ovšem fungující sekce.
Faktory nákupního rozhodování
Další dvě nezbytnosti patří do kategorie Jak pracuje lidský mozek. Jsou to doporučení, která dáváme, a která mají za cíl zvýšit podíl konverzí. Zkrátka jak udělat z co nejvíce návštěvníků e-shopu kupující.
Důvod ke koupi
Nestačí jen nabízet kvalitní produkty. Pokud chceme z návštěvníka e-shopu udělat kupce, musíme mu pomoci se rozhodnout. Musíme mu vnuknout do jeho mysli odpověď na otázku Proč? Proč potřebuji právě tento produkt?
Pokud popis vašeho produktu obsahuje i odpovědi na typické zákazníkovo Proč, bývá konverze vyšší.
Co si mám vybrat?
Internet je prostředí, kde se dá najít doslova všechno. Výrobci nabízejí velice široké produktové řady. Někdy ale příliš široká nabídka zákazníka od nákupu odradí. Není schopen rozlišit rozdíl a místo koupě dále váhá.
DigiDay Creative – tvorba webu svým klientům společně s klasikem radí: méně je někdy více. Prezentujte zákazníkovi výrobky v omezeném rozsahu. Pokud najde odpověď na otázku Proč?, nekomplikujte mu život ještě možností výběru z velkého množství variant.