Při zamýšlení tvorby webu máte jasnou vizi, jak bude homepage, chcete-li domovská stránka, vlastně vypadat.
Podle záměru webu jste sesumírovali hlavní menu, obsah homepage, kde jste se příkladem, jako společnost, či fyzická osoba představili, informovali čtenáře o novinkách, pochlubili jste se, jak máte krásné realizace a ….
… dostali jste se až k patičce a dostavila se spousta dotazů.
– Jaký grid? 2-3-4 sloupce?
– Co tam budu psát?
– Na co bych měl odkázat?
Uveďte, co je pro vás to nejpodstatnější, ideálně znovu to, co se prolíná napříč webem klidně několikrát. Čili to, z čeho budete mít profit a podpoří to Váš následný výdělek.
Standardem je uvedení kontaktních údajů, není však pevně ustáleno, zda musí tento údaj být umístěn v prvním či posledním gridu/sloupci.
– Kontaktními údaji je, každopádně myšlena reálná adresa sídla společnosti, klientského centra nebo výdejního místa, telefonní a elektronické spojení. Nezapomeňte na provozní dobu. Fungujete-li na sociálních mediích, neváhejte je zde uvést a podpořte si počet sledujících.
Skvělým doplněním patičky je i motto vaší společnosti, či krátký popis.
Pokud využíváte newslettery, zde je vhodné místo pro formulář k přihlášení se k nim.
A nakonec navigace – Služby/produkty, kontaktní formulář, volná pracovní místa, ceník, mini mapa, foto budovy společnosti a další pro vás důležité body, na které si přejete znovu upozornit.
Už máte představu, co bude ve vaší patičce?