Obsahový marketing je typ online marketingu, kdy rozšiřujeme povědomí o našich obchodních značkách, produktech a/nebo službách pomocí kvalitního obsahu. Obsahový marketing patří mezi strategické typy marketingu, je dlouhodobého charakteru.
Za kvalitní obsah se v případě obsahového marketingu považuje takový obsah, který pomáhá naším cílovým skupinám:
- rozpoznávat problémy a výzvy týkající se našeho oboru
- identifikovat možné přístupy k řešení rozpoznaných problémů a naplňování rozpoznaných výzev
- realizovat řešení vlastními silami nebo pochopit výhody naší nabídky produktů a/nebo služeb
Výhody obsahového marketingu
Obsahovým marketingem vybudujeme důvěru k naší značce a to pomocí poskytování informací zdarma. Další výhody obsahového marketingu jsou:
- podpora růstu celé firmy
- získávání více poptávek
- ušetříme na reklamě
- lidé se o nás začnou přirozeně zajímat
- získáváme zpětné odkazy na náš web
- stáváme se kapacitou ve svém oboru
- máme v oboru vysokou reputaci
- a další
V DigiDay Creative – tvorba webu rádi pracujeme na vašem obsahovém marketingu kontinuálně. Můžeme pro vás provést i jednorázové naplánování a spuštění obsahového marketingu s tím, že dále již pokračujete vlastními silami. Nečekejte, až se obsahový marketing zařídí sám! Kontaktujte nás.